🎃🔮 Encantament i diversió assegurada! comprar entrades

🎃🧙‍♀️ Celebració màgica plena de misteri. comprar entrades

Fes clic a les imatges per veure la galeria completa

Ruta En Bici "Platja I Plana Agrícola De Cabrera De Mar"

Als peus de la Serralada del Litoral

Comencem aquesta ruta just a davant de l’estació de tren de Cabrera de Mar, a tocar de la platja i seguirem el passeig marítim en direcció nord gaudint de les vistes al mar i travessant el torrent del Molí i la riera de Cabrera abans d’arribar al final d’aquest passeig, el qual desitgem que algun dia sigui tot transitable fins a la ciutat de Mataró.

Tornarem uns metres sobre les nostres rodades fins a trobar el pas subterrani que ens permetrà passar per sota de la via del tren i la carretera N-II i accedir així a la plana agrícola de Cabrera de Mar.

Travessat el pas subterrani girarem a l'esquerra fins a trobar la riera de Cabrera, la qual ens servirà com a fil conductor per conèixer els cultius típics de la zona, algunes boniques masies i també la vegetació més pròxima a la riera.

A l’altura de Can Noé deixarem la riera de Cabrera i girarem a la dreta, en uns metres tindrem una opció de tornada, a l'alçada de l'Horta Vilaplana abans d'arribar a la rotonda, si volem escurçar la ruta per un camí rural tranquil envoltat de conreus. A continuació salvarem l’escull de la C-32 passant per sota i accedint després de passar per davant del Sindicat Agrícola, al carril bici que ens portarà fins al nucli antic de Cabrera de Mar. En aquest punt podem decidir visitar el nucli antic o continuar fins a la font Picant (pujades exigents), d’on surten la majoria de les propostes d’excursions, com ara  la més coneguda per la contrada, la Pujada al Castell de Burriac.

Des d’aquest punt la tornada fins al punt d’inici es realitza còmodament (ara tot és baixada) seguint l'avinguda onze de setembre primer, i l'antic camí del mig i Torrent d'en Maniu després, tot per camins rurals fins a arribar de nou al litoral, el qual seguirem de nou fins a l’estació de tren de Cabrera de Mar.

Pendent: 75,0 metres
Distància: 8,5 quilòmetres
Tema: Flora i fauna Geologia Paisajístico
Activitat: en bici
Tipologia: Circular
Dificultat: Fàcil

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència de navegació i oferir continguts i serveis d'interès

Per a més informació podeu consultar la nostra política de galetes aquí